du ser att jag finns i alla fall

Den 2011-11-20 klockan 22:32:58
hello

min helg har varit väldigt... tom. förutom lördag-söndagnatt.
satt hemma hela lördagen och roade mig med att plugga,kärlek. nejmen satt faktiskt flera timmar med piano, och annat som typ teckna T_T sen fick vi gäster vid 6, ändå ganska kul, och vid nästan kl 10 tog jag bussen till fatima! vi åt på Max vid typ 2 på natten, och fixade smoothies som blev mindre lyckade, kollade på film, låg på golvet och dog av garv(iaf jag), me mera! fett kul vare faktiskt, tack för att du räddade min helg gris!

och nu försöker jag lära mig lite portugisiska, hittat en kurs online som lär mig iaf lite! det enda som fastnat hittils är Eu não entendi. känns bra (betyder jag förstod inte)
affrohår... jag låg på ett golv halva dagen. :B så ful... un ananas!! emoo



g'night y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0