DAG 5: mitt hår

Den 2011-11-18 klockan 23:40:53
HAHAHAHAH tagen i 8an med Varja.så fulholland i 9antyp några dagar innan-----håret blev såhär. nu sommarlovet dåeklippte till luggishfärga röööööttnu några dagar sen. morotsfärg



inte mycket har hänt med mitt hår genom tiderna. finns några ggr jag typ tonat håret, orkar inte leta bilder. sen hade jag ju min charmiga fake-coontail jag hade en gång i veckan typ. orkar inte heller letabild.

mitt hår växtre rätt fort i somras, sen klippte jag det kort igen(tvungen ;_; ) och nu vägrar det växa. saknar längden fast hatar håret som det var innan. alltid hatat mitt hår faktiskt, det är ostyrigt, bara hängande och tunt och missfärgat i alla lägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0