wish I could've stayed there with you...

Den 2011-11-23 klockan 17:40:03
sorry för lite seg, har faktiskt haft ganska mycke plugg o sånt de timmar jag har över

mååndag började nje men slutade helt awesome! vi hade typ 2 lektioner, sen hur lång rast som helst, då gick vi typ 7 tjejer runt på stan en stund, tills vi drog oss mot gustavsvik! där vare simtest!

hata simtest för dete alltid såå skämmigt.

men det gick la bra fast jag fick typ halft astma lite kanske javenne. sen fick vi vara en timme på äventyrsbadet!!! vi var typ de enda där, helgrymt!! åkte forsen typ hela tiden, jag failade stort på den, flera gånger, sparkade Ludde i huvudet oxå tydligen xD



tisdag var lång och lång, följde mitt vanliga schema av att ha skola piano och ridning. mellan pianot och ridningen träffa jag på Oscar och vi stod vi rese en stund tils hans buss gick :D
och på ridningen var det hoppning på en hemsk hest x)



idag var chillig och Hristo hjälpte mig men att hitta ett dagens ord, TACK! hon hade dödat mig stenhårt annars.
och sen hade vi boksamtal i grupper, för kul hahah... (btw boken=titeln på inlägget)
nu var jag på rudbeck med alla rudbeckare och sen tog jag ett fult kort till nåt dokument till indienresan, sen lekt med en sverigemagnet och nu ska jag snart på daaaaans!

jag vet att det är megaboring att läsa bara om min dag, speciellt om man inte fattar hälften av den.



söt bild tagen till gymnasiemässan! ååh mitt morotshår mot ludvigs tröja...

ciao





please hold me in your arms while the storm is getting colder
hold me don't let go tell me that it'll soon be over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0