jag önskar jag var mer som du- perfekt

Den 2011-11-14 klockan 21:37:20
även fast dagen började i ett rent HELVETE så blev den trots allt en grym dag i skolan!
fikade på Märtas med Disa Johanna och Emanuel,
och på engelskan satt vi i grupper och jag skratta så jag grät, hahahhahahahahhahh..

sensåe gick idrotten sådär lagom bra med badminton,
och efter det följde Amelia med mig hem! vi försökte plugga men kollade klipp istället... xD

sen ragga! gick sådär, går alltid sådär... ahmen nu ska jag plugga historia-försöka.. tjockt prov imrgon!


min fula brorsa i väntsalen på läkargruppen idag... kul bild.


jag önskar jag kunde säga att jag går på dans,
och inte behöva skämmas när jag visar upp det.
jag önskar jag kunde säga att jag går på Natur,
och inte skämmas för att jag inte pluggar
jag önskar jag kunde säga att mitt liv är perfekt
utan att behöva skämmas för jag ljuger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0