jag fick dig att le i alla fall

Den 2011-11-28 klockan 15:18:07
förlåt för att jag varit riktigt dödens och emo hela helgen, men can't help it. nu är det bättre iaf, <3

skolan slutade tidigt, iaf för min del, då Malin tvingade mig skjutsa henne till sin buss!
men dagen var iaf bra, åt på la baguette på lunchen! :B och sen inte mycket mer speciellt, bara skönt att komma till skolan igen faktiskt, älskar den.

jag är hemma tidigt, som jag tjatat om på bloggen, att jag gör ganska ofta, men inga problem, ska upp och träffa Hilde när hon slutar, sen dans! åh vill köpa en massa kläder btw.

igår btw tog jag självmord hemma, men sen räddades dagen när jag vid 4-tiden drog upp på stan och träffade Filiph o Calle! vi gick runt, DET SNÖADE FFS, och efter typ ett år drog vi in till Calle, var där, filiph missade bussen HA HA, roade oss med en laser, need for speed, och jaa, typ det xD asnice!


bildbrist., då tar vi en bild från tjejkvällen klassen hade när jag började, så sjukt kul vare!




kan inte sluta tänka på dig
men jag får inte, måste släppa taget






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0