ja jag har också känslor, om du nu inte trodde det.

Den 2011-11-24 klockan 20:38:04

hah det är inte kul att veta att man är så jävla misslyckad. inte för att det är en news flash, men när mitt allmäna humör är ganska bra så kan jag se det positiva i alla fall, typ. inte nu, för jag lever bara i ett grått moln. ärligt, räknar verkligen dagarna tills jag flyr till Indien, där kan jag ta en paus från det vacklande så kallade liv jag har här, och bara andas ut en stund. i för sig kommer jag att skämmas, dö, lida över andra saker där borta men det tar vi inte upp här. jag suger hur som helst på dans, även om jag nu kan dansen blir det bara nåt akward elbow dance jag åstadkommer, för hela jag ser så dum ut till å börja med.
borde serri sluta på allt och gömma mig i en källare, utan mat eller ljus, tills jag kan komma ut igen. borde även sluta skriva så jävla emo inlägg för ingen bryr sig, vilket iofs är problemet, och det här är inte min dagbok det här är fan internet. min dagbok är borta btw, die.




oj okej nu ska jag skriva om dagen


helt okej skoldag, fett kul på lunchen, sen biologiprov som inte gick bra. förvånande.
träffade fatima o amina o ett par till i typ 20 min sen åkte jag hem. döö. har inte varit hemma såhär efter skolan typ nånsin. inte sen 8an. nu händer det ofta. helvete. aja sen upp och träffa hilde på stan! <3 kl 5 skulle hon på nån hjärntvättargrej, så ÅKTE HEM IGEN, för skojjs skull till mamma den här gången. sen dans, ni ser ju hur det gick. så nu ska jag tagga en helg som är HELT UTAN PLANER, som vanligt nuförtiden. åh snälla ta mig tillbaka till min månad oktober.


kommer säkert bli en massa sån här wall of text framöver, tills jag får ork att bry mig. orkar inte göra den här jävla dag för dag saken heller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0