I'm glad to see you, 'cus it made me reallise I don't miss you at all

Den 2011-11-18 klockan 18:42:08
skoldag var gr8 som vanligt :33
fick tillåten ledighet till indien oxå! yeeey
sen gick franskan bra för en gångs skull, kanske äntligen början komma in i skollivet igen?
grymt isf, och sen drar jag om 2 veckor men ändå

sen bidde det stan, och 9c-träff! faktikst kul o träffa alla ansikten igen, men drog tidigt, skönt som fan å va hemma själv! är dock hungrig så jag dör.
helgen kommer antagligen bli hemsk för jag har typ inga planer, precis som denna fredag så jag ska ta och PLUGGA!! går ju natur så jag ska plugga på fredagskvällar, då är allt i sin ordning.

snälla om ni läser detta så hör av er och så gör ni min helg rolig


Kommentarer
Postat av: Faun

Blöp

2011-11-18 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0