Her feelings she hides. Her dreams she can't find.

Den 2011-11-17 klockan 00:07:47
dagen var ganske okej! orkar inte skriva detaljer, ni har några tjusiga bilder här. men liv hade jag iaf, absoluuut

ska jag va ärlig är jag väldigt förvirrad just nu... vad fan hände idag??
öh men stan blev det med fatima sen iaf, köpte en tröja på H&M, bild senare om jag behåller den. men jag är så FET så kanske byter den. jag och fatima har nu kommit fram till att vi kommer absolut dö av massa fettmasjukdomar om vi inte gör nåt åt saken. så nu jävlar!!
sen joinade hilde efter ett tag! och vi drog till slut till dansen, det var brytvecka så passade på att testa Jazzfunk! det var bara 5 i gruppen... men kul!

loveya guys <3




DAG 3:  en person som är snygg

lätt.
jag är.
haha nej aldrig i livet.
orka.
vi kan säga att du är snygg, du som läser det här just nu, gulligt av mig va?

Kommentarer
Postat av: Faun

MEN GUUULLIG :3

2011-11-17 @ 19:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0