DAG 2: typ av killar jag faller för

Den 2011-11-15 klockan 23:02:14
meh, men asså, nej, fan, jag vet inte



killar som bryr sig, som fakiskt bryr sig om vad jag känner och hur jag mår
som kan få mig att gråta av skratt, men också låta mig gråta i hans armar
som får mig att känna mig speciellast i hela världen, och inte bara en sån där halvful B-tjej
sen ska han va snygg oxå ;D

nu lät jag äckligt wannabe poetiskt, herregud som att jag går fram och gråter t nån helt sådär.
men när ja skrivit de tyckte ja de va lite sweet ändå så ah, care. knappast det ni hade tänkte er men jag tänker inte skriva om hur jag vill att killar ska t.ex. se ut för det varierar ju.








Killen som är värd dina tårar skulle aldrig få dig att gråta.








.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0