alla som inte dansar är MUMINTROLL

Den 2011-11-30 klockan 02:06:54
haft en väldigt awesome dag! skolan var kul, allt var praktikanternas fel AHAHA! sen hann jag slappna av framför tv en halvtimme innan det blev piano, sen ridning. sen hem och snabbt förbereda sig för GRISFESTEN!(risbergskas fest ) ! lie, Manne o Amanda kom t mig och efter ett tag drog vi dit, mötte upp Manes kompis på vägen! även fast musiken sög, ingen var där iaf inte i början, och jag hade mördande träningsvärk var det skitkul!! mobbat tog jag mig hem sen helt lonely, ;), och nu ska jag snart upp igen! frukostgrej på h&m, menjaa att jag kommer orka... puss på er tjejer från ikväll! ;D
Det är bara att ännu en gång, precis som vanligt, acceptera att man är inget mer än luft, inget mer än värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0