11/11-11 , gryyyymt.

Den 2011-11-12 klockan 12:30:58
dansuppvisning på kulturnatten igår!
gick sådär, enligt mig. men hoppas det såg bättre ut än det kändes!

sen hängde jag runt där med en massa awesome människor, bland annat Sarah Agnes Moa Manne  Lukas Disa, och Hilde som drog rätt tidigt, hur kul som helst!!  träffade en massa andra pers oxå, ännu mer awesome!

när det var slut drog jag hem och somnade framför TV'n, och idag sitter jag fortfarande i pyjamas och känner att dagen är hopplöst händelselös. kanske kollar på KM på karlslund senare, får se!


fyfan vad söt jag blev på bilden då.

Kommentarer
Postat av: Faun

Fu. Varför bytte du blogg.. det kommer ta 10 år för min dator att spara en. Oden andra va ju fin!

2011-11-12 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0