DAG 1: 10 fakta om mig + en bild på mig själv

Den 2011-11-15 klockan 12:34:00
som ni ser är frågan lite ändrad, var meningen att ja skulle ändra den från början men glömde



1. jag har bott i metropolen Örebro hela mitt liv, men har faktiskt rest runt en liten del

2. jag älskar att teckna men jag suger på det och får bara damp när det blir fult, så ger upp. ond cirkel yo

3. jag kommer försenat t skolan nästan varje morgon

4. jag har faktiskt inte så svårt för skolan (förutom matte) det är motivationen jag totalt saknar

5. jag pratar engelska hos min pappa JA, lång historia orkar inte förklara, han är inte svensk iaf.

6. jag är faktiskt så in i helvete missnöjd med mitt utseende, speciellt nuförtiden, senast igår fick jag ett hysteriskt anfall när jag skulle klä på mig och allt satt förjävligt

7. jag går på dans vilket jag gjort sen jag var typ 10 men jag suger på det

8. jag går/har oxå gått på rätt många andra saker men aldrig varit bra på något, säger inte det här som emo men det är faktiskt sant

9. att kliva utanför dörren kan rädda en hel dag

10. jag brukar försöka att alt bara är såhär för tillfället, att imorgon kommer jag vakna och allt kommer va så jävla awesoem. men tomorrow never comes


men omg en bild sen oxå...jaja


vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0