You know you're in love when you can't fall asleep 'cause reallity is finally better than your dreams

Den 2011-12-01 klockan 23:56:41

dagen var guld! skolan var bara en chill engelskalektion och sen skridskor med klassen! jag sög som en javetintevad, men var iaf inte den enda mohahah! vi gjorde några övningar som jag failade på, raceade och jag vann såklaaaart, sen övade jag på att bromsa resten av tiden typ, såg helt iq-befriad ut...
sen drog jag, Disa, Anny, och Agnes hem till Tanja!! fikade i nån halvtimme innan de skulle på språk, sen träffade jag en hest vid namn fatima! vi gick omkring i affärer bara för att känna oss fattiga, sen till rudbeck,. lockade in en Emma till mattehjälpen där! där hade de, och faya och oscar, roligt med min mobil frågetecken? hahahaha ;P
sist men inte minst danssss! gick NJE, men men. kul vare!

taggad tjej här märker ni kanske, nu ska jag iaf gå o lägga miiiiiiig ciao.
scary öga. hehe lånade rogers tröja (a)

.




I need you can't you see that?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0