when it's slipping away, that's when you reallise you need it

Den 2011-12-30 klockan 00:51:39
vid 1 idag drog jag upp på stan för att träffa FATIMA OCH EMMA (L) :D:D:D saknade som faan!
-sen var de ju lättare sagt än gjort att gå när paraplyet böjdes fel av vinden varannat steg...

men så mötte jag på en av världens ännu mer saknade människor- VARJA :D! efter ett tag gick vi 4 och käka på burger king, typ, och snacka och så o de va så grymt najs å va hemma kände jag C:

sen shoppade vi runt några timmar, minus varja som drog t hilde, och jag fick med mig lite stuff hem :3

efter det, hem, fira "syrran" och det kom över några gäster trevligt trevligt. jävla lyllo henne som fyllt 18 nu...

sen kollade vi två på Twilight, inga kommentarer :P


okej så det ser ut som jag har köpt pyjamas, men NEJ! dete byxor från Monki, tisha från Carlings och så body butter från ja, the body shop. nöjd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0