paint the sky with stars

Den 2011-12-03 klockan 17:13:58
varit på stan med Fatima en stund! köpte en tröja som va på rea, bild senare kanske. och ett par uggleörhängen så jag blir klok som en uggla, eller hur vare? ;) sen skulle vi fika, och han på cafét va så ful ("jag ska bara värma upp mjölken åt er så den blir alldeles varm o mysig! C:") så vi fick trycka i oss kladdkakan och chai latten på 5 min, höll på att dö! mår fortfarande illa.. xD sen kastade jag mig in i bilen som gick mot Stockholm! mam ma är typ blind, och det är mörkt o regnigt.. We're doomed. åka nu ska jag lyssna på radion woo, så vi ses! ;*

Can we bring yesterday back around? 'cause I know how I feel about you now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0