if it doesn't kill you it makes you stronger, right?

Den 2011-12-29 klockan 09:27:22
vaknade strax efter 7 och har inte kunnat somna om sen det, jetag <3

fick typ panikattack och slog på datorn för att plugga, kände press á la naturlinjen kvävande stort. nu har jag ofc inte pluggat, för jag är usel. men..

ska skriva om indien snart på bloggen men måste hitta kamerasladden så de blir senare.

igår träffa jag världensmestsaknade HILDE på stan, vi gick runt, åt på MCDONALDS(L) och snacka om ALLT. saknat det, saknat dig!





Patrick Falco de Mats

Idag
Patrick Falco de Mats
Anmäl · 09:19
sov­­
Helena Falco de Mats
Anmäl · 09:19
wtf
jetlag yes?
har varit vaken sen 07.15
Patrick Falco de Mats
Anmäl · 09:19
mm fett jobbigt­­



tyckte jag va kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0