If I could have that goodbye kiss, I would never be afraid of leaving

Den 2011-12-06 klockan 23:34:59
ska snart sova, har packat nu hela kvällen och ska upp 5 imorgon....
NU får jag panik över att jag kommer glömma hälften hemma, eller nåt.

idag var jag på extremt frustrerat humör, detta var min sista dag i terminen och jag hade väldigt mycket nedtryckt damp, på en specifik sak som naggat mig hela terminen, så gjorde vad jag kunde åt saken, och hoppas jag lyckades göra lite skillnad iaf. jag tror det, det ser ut så.
hoppas klassen SER UT SOM DEN GÖR NU, BOKSTAVLIGT, när jag kommer tillbaka. alltså att ingen slutat.

sen tog jag och Amelia världens onödigaste buss till USÖ för att hälsa på där, men blev inte så, så åkte hem, ridning sen som var kul, och nu sitter jag här.

jag kommer dö.
jag kommer sakna er.
jag kommer bli biten av varenda mygga i landet.
jag kommer tillbaka... om 20 dagar.

ha det bra, älskar er alla människor som gör att min värld ändå snurrar här hemma, god jul och ha det så jävla bra! <3


ni är alla molekyler, ni behöver varandra, ni behöver hålla ihop. inse att ni inte klarar er annars.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0