I thought you made me feel special, I loved the way you saw me and not looked through me, now I know I was just fooling myself

Den 2011-12-03 klockan 11:12:55
igår stannade jag i rudbeck efter skolan med fatima khaled hilde och oscar! till typ 5, sen drog oscar, emma kom, och jag o hilde drog så småningom hem t emma! vi käkade, sen såg vi en film "säg att du älskar mig"
jag o emma blev så jäävla depp efter den... hemsk
så stannade jag kvar till 12, och drog sen hem.
hemma tog jag hål i öronen C: bara impuls liksom, fast den blev sne och failad D:
så det var en grym fredag, love ya guys! <3
idag får vi la se vad som händer, vid 3-4 ska vi iaf dra till sstockholm för å träffa släkten ._______________.
så fula. checka mina Billstrands-ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0