HEMMA!!!!

Den 2011-12-27 klockan 22:34:49
om ni inte märkt de redan, så är jag HEMMA nu!! faktiskt riktigt jävla überskönt, ens egna dusch.... gwah!
rest sen igår, typ 24 timmar, 3 flyg, knappt sovit på en enda av dem. när jag till slut kom hem t sverige och DIREKT slog på mobilen för å messa alla höhö, då somna jag på tåget iallafall. så var rejält trött och borta, så står vi och ska gå av på Södra station- och vem står där o hoppar o vinkar?!?! HILDEHÄST!! hon skulle på tåget jag skulle av! typ helt chockad och fatta knappt hahaha, mina hjärnhalvor har Jetlag. men så jeevla nice å träffa dig i 10 sekunder älskade gris! <3
saknat er alla som fan, menar det. semester i all ära men man har saknat livet. okej nu ska jag inte babbla i 10 år, ska berätta mer om resan om ni bryr er, visa några bilder. sen. nu ska patrick ha datan, så ska jag kollapsa på sängen.
mår lite illa, gjort de typ hela resan, men inte blivit magsjuk! ÄGDA, alla som sa att jag skulle bli.
och nu största problemet: vi har ingen mat hemma. alls.


(hade ju många bilder på den här datorn)
TAGEN IGÅR, <3

Kommentarer
Postat av: Måniiiiii

Välkomen hem!!!!!!!!!!!!!! :D :D

Min mobil är på lagning så jag kan inte svara ifall jag hade fått den stora äran att få ett sms från dig :)

2011-12-28 @ 12:32:24
Postat av: Finnåkers största Hästblogg - Emelie

fin blogg! :)

2011-12-28 @ 12:51:07
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/
Postat av: Helenaa

TACK!! 8) de va ju synd D8 då fåru äran att skåda mitt sms sen dåe!

haha och tack Emelie, har inte sett din blogg än men kollar snart :-D

2011-12-28 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0